Sky Observers' Assoication (Hong Kong)
坐井會天文活動
25/08/2019 石垣觀星分享會

將本活動分享至 Facebook!

石垣島 位於沖繩縣嘅西南面,係日本最南端嘅八重山群島中人口最多嘅島嶼。四面環海嘅石垣除左可體驗各種水上活動,亦係觀星好去處!美國暗空協會更將當中嘅西表石垣國家公園暫時認證為《星空保護區》。在剛過去嘅五月,我地去咗石垣島、西表島同竹富島親眼欣賞呢遍令人感動嘅星空。
今次分享會我哋會介紹下各個觀星地點、影星工具、石垣島天文台同其他石垣旅遊小貼士。打算去石垣嘅朋友不容錯過!

日期

2019年8月25日(星期日)

地點

坐井會會址(長沙灣兼善里23號五樓)

活動時間:

下午2時半至4時半

費用

會員免費/非會員HK$50

報名

1) 發電郵到 reg@skyobserver.org ,註明是次活動「石垣觀星分享會」及提供 姓名/ 性別/ 年齡/ 人數/ 聯絡電話/ 注明是會員(連會員編號)或非會員
2) 到以下連結填寫報名表格:
https://forms.gle/LEo3HPENuktt6e2F8
如希望立即成為會員及以會員價參加活動,請在填妥本表格的同時,到以下路徑填好入會申請表:https://goo.gl/forms/Y7hS8uxl8H1PAlz73

備註

(1)本會所有活動之報名,必須待收到本會負責人的電話/電郵/短訊確認後,方作成立;
而未收到本會負責人的電話/電郵/短訊確認的任何報名申請,一概不算完成報名程序;
若報名人在未有收到本會負責人的電話/電郵/短訊確認之前,而將款項繳交或轉帳至本會戶口, 亦不等同已確認報名及留位。

(2)facebook用戶請注意,本會之facebook戶口,僅用作發佈活動消息之用,並非正式之活動之報名渠道,凡於facebook內留言或點擊參與,一概不視作遞交報名,凡本會活動之報名,請參閱上文所列之報名方法。

(3)一經報名及繳費,屆時若因事未能出席,所繳費用恕不退還。